Witam serdecznie na ścieżkach mojego tajemniczego ogrodu.. Na ścieżkach utkanych z marzeń, pasji i z tego co mi w duszy gra:-)

środa, 14 marca 2012

Zielona wymianka - prezenty

I znów muszę się pochwalić:-) Brałam udział w Zielonej Wyminace organizowanej przez Majalenę - moją wymiankową parą została Martyna - Art. Tuż po ogłoszeniu par zajrzałam na bloga Martyny - tworzy piękną sutaszową biżuterię. Nie miała nigdy do czynienia z tą techniką, dlatego też po cichu marzyłam, że dostanę coś sutaszowego właśnie. I mam - śliczny zielony wisiorek przywodzący na myśl wiosnę:-)

Martyno - dziękuję serdecznie:-))



No i cała masa przydasiów - część koralików już zdążyłam wykorzystać, efekty niebawem pokażę.



Ja w ramach wymianki przygotowałam dla Martyny zielone kolczyki;
srebro pr 925 i 999, onyks zielony

I dla osłody jeszcze zawieszka na telefon i trochę przydasiów (na zdjęciach nie ujętych):


Przede mną jeszcze jedna wymianka - wiosenna, a potem muszę trochę przystopować. Po głoweie chodzi mi trochę projektów, głównie biżuteryjnych, ale muszę w końcu złapać trochę czasu na ich realizację.

Buziaki!!

6 komentarzy:

  1. Sliczny wisiorek dostalas, a zawieszka n atelefon Twojego autorstwa bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zielone rzeczy zrobiłaś i cudny zielony wisior dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczny blog...podejrzewam,że osoba,która go prowadzi również;))
    Pozdrawiam serdecznie:))
    i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. KaJA ja również dziękuję za piękne prezenty:)!
    Pozdrawiam serdecznie:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny prezent dostałaś i śliczne przygotowałaś, ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od Ciebie zdjęcia Twojego prezentu żebym mogła zrobić podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...