Witam serdecznie na ścieżkach mojego tajemniczego ogrodu.. Na ścieżkach utkanych z marzeń, pasji i z tego co mi w duszy gra:-)

poniedziałek, 5 marca 2012

Pierwsze pisanki i tęksnota za wiosną

Mam mnóstwo zaległości w blogowaniu i mejlowaniu, ale powoli, powoli staram się nadrabiać:-) Trochę ostatnio mi czas ucieka zbyt szybko, a to głównie dlatego, że zaczynamy powoli urządzać nasz "własny kawałek podłogi". Łazienka na wykończeniu, został wybór wanny i szafek, ponadto zasłony do okien w pokojach i żyrandole. Chodzimy, patrzymy, szukamy - no i jakoś nie możemy podjąć decyzji, właściwie mało co kupujemy ze 100% przekonaniem. Jak podoba mi się żyrandol to nie podoba mi się klosz, jak pasuje mi wzór zasłon to nie ma takiego koloru jaki by mi pasował do ścian i taka to właśnie nie kończąca się opowieść. Momentami trzeba więc jednak odpuścić i pójść na kompromis pomiędzy tym, co wymarzone, a tym, co dostępne.

Ale wracając do tematu posta: poczyniłam kilka pisanek - drewno i decoupage. Wszystkie dwustronne, lakierowane na wysoki połysk i wszystkie też mają podobne motywy i kolorystykę. Taki mi się zamarzyły róże i fiolety na święta:-)


I kilka pojedynczych wzorów:






I jeszcze dwie bransoletki - w soczystych zieleniach, ze srebra i szklanych koralików. Mają baardzo soczyste kolory:-)

Poranna rosa



Wiosenna łąka




Wiem, że ten post trochę przydługi, ale chciałam jeszcze nawiązać do tego, co napisała na swoim blogu Nurgula - o weryfikacji obrakowej postów. Zgadzam się z tym na 100%!
http://sliwkowe-trzewiki.blogspot.com/2012/03/weryfikacja-obrazkowa.html?showComment=1330969261710#c4150224943403225195

Na koniec gorąco Was pozdrawiam!:-)

8 komentarzy:

  1. Cudne te Twoje pisaneczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajka wyglądają przepięknie, wiosenne bransoletki zresztą też cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaja z piwoniami przepiękne!!!, sprawiają że jeszcze bardziej tęsknię za wiosną którą przedstawiłaś w wiosennych, bardzo ładnych bransoletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pisanki, takie wiosenne:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wszystkie równie mocno tęsknimy za wiosną:-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pisanki, a ta zieleń bransoletek.... to ja już nawet nie wspomnę o wiośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne jajeczka tak samo jak zielone bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...