Witam serdecznie na ścieżkach mojego tajemniczego ogrodu.. Na ścieżkach utkanych z marzeń, pasji i z tego co mi w duszy gra:-)

wtorek, 15 lutego 2011

Bursztynowym szlakiem - wymianka wizażowa




Killa jako organizatorka wymianki na Wizażu i tak wie od kogo dostała upominek - więc chyba mogę go już pokazać. Wrapowy wisiorek ze srebra z bursztynkami, kwarcem lemon i miodowymi turmalinami - mam nadzieję, że będzie się dobrze nosił:-)
A ja wciąż czekam na swoją paczkę, ale póki co w skrzynce pusto. Czekam z niecierpliwością..:-)



4 komentarze:

  1. Witaj :)
    Dziękuję Ci za odwiedzinki u mnie i udział w moim candy :) ŻYczę szczęścia w losowaniu! :)

    I bardzo mi miło, że dzięki temu mogłam do Ciebie trafić! Pięknie tu :) Robisz sliczne rzeczy :)
    Zostaję z przyjemnością! :)))

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie:-)) liczę na szczęście i oczywiście zapraszam częściej:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) hihihi z opóźnieniem, ale pojawiam się i tu - wisior jest na żywo śliczniejszy niż na zdjęciu, świetnie się nosi :) i koleżanki w pracy mi zazdroszczą :)
    kochana - jeden z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...