Witam serdecznie na ścieżkach mojego tajemniczego ogrodu.. Na ścieżkach utkanych z marzeń, pasji i z tego co mi w duszy gra:-)

piątek, 4 lutego 2011

..nie mam czasu!

Jakiś niezwykle szybko mi ten tydzień minął, dopiero był poniedziałek, a dziś już weekend, tempo błyskawiczne! Czuję ostatnio spore ciśnienie w pracy, generalnie mnie to nakręca i motywuje do działania, ale gdy wracam do domu to jakoś siły ze mnie opadają, czasami jakąś książkę przeczytam, ale już za nic innego nie chce mi się zabierać. Pomysły mnożą mi się w głowie, ale z wykonaniem to już problem.
Ale wreszcie mamy weekend, cieszę się niezwykle:-)

A poniżej takie małe serduszko - mój pierwszy eksperyment z cracle. Na żywobardzo mi się ten efekt podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...