Witam serdecznie na ścieżkach mojego tajemniczego ogrodu.. Na ścieżkach utkanych z marzeń, pasji i z tego co mi w duszy gra:-)

środa, 29 lutego 2012

Wymianka z magią w tle - prezenty

Brałam ostatnio udział w wymiance organizowanej przez Lunę - tematyka bardzo wdzięczna "Wymianka z magią w tle".
Moją wymiankową parą była Monika - AniołeQ7. Muszę się pochwalić prezentami, jakie od niej dostałam:
Po pierwsze ramka z haftowanym obrazkiem elfa - piękna i bardzo wdzięczna, no i muszę jeszcze napisać, że bardzo cieszę się, że jest zielona bo bardzo lubię ten kolor i pasuje mi do pokoju, który też jest cały na zielono:-)

Po drugie - cała masa słodkości, przydasiów i świeczka w kształcie słonecznika (niestety nie wystarczająco to widać to na zdjęciu:-/
).

Moniko - bardzo, bardzo dziękuję, jestem z tej wymianki ogromnie zadowolona:-))

Pokażę jeszcze co ja przygotowałam dla Moniki - tematyką była magia, więc połączyłam tematykę białej i czarnej magii. Oto co z tego wyszło:

Kolczyki Biała Magia



Perły szklane, perły i kryształki Swarovskiego, srebro


Bransoletka Czarna Magia



Kryształy szklane i kryształy Swarovskiego, srebro.
Wstążeczkę można zdjąć, ale mi się podobało w takiej wersji:-)

Odezwę się jeszcze w najbliższym czasie, bo właśnie uświadomiłam sobie, że na dziś przypada dzień rozwiązania mojego candy:-)

3 komentarze:

  1. Śliczne prezenty dostałaś. Wspaniałą biżuterię zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty sobie zrobiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianki to baaardzo pozytywna sprawa:-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...