Witam serdecznie na ścieżkach mojego tajemniczego ogrodu.. Na ścieżkach utkanych z marzeń, pasji i z tego co mi w duszy gra:-)

poniedziałek, 20 lutego 2012

Wygrane Candy:-)

Taki szybciutki post dzisiaj, bo czas leci mi ostatnio w zawrotnym tempie i brakuje go zupełnie!
Piszę - bo muszę się pochwalić - wygrałam candy u Anabel:-) Dotarła do mnie dziś paczuszka zawierająca wspaniałe słodkości, zresztą zobaczcie same:



Aniu - dziękuję jeszcze raz, w rzeczywistości wszystko jest jeszcze piękniejsze niż na zdjęciu! W ogóle to muszę napisać, że przedmioty opatrzone etykietką "handmade" mają dla mnie zdecydowanie więcej uroku i znaczenia niż jakikolwiek wyrób maszynowy, po prostu ta świadomość, że jest to efekt czyjejś pracy i poświęconego czasu sprawia, że darzę takie przedmioty jakimś sentymentem - choć przecież dopiero stałam się ich właścicielką.
Zapisałam się zresztą ostatnio na kilak wymianek, zatem myślę, że powodów do radości nie zabraknie:-)

Przy okazji dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem i witam wszystkich nowych obserwatorów. Bardzo się cieszę, że to grono się powiększa:-)

Ściskam Was mocno!

4 komentarze:

  1. Ciszę się że paczuszka dotarła cało :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wielu kolejnych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje za wygranie takich pięknych rękodzieł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Słodkości cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super słodkości wygrałaś:)

    P.S.
    prześlij mi zdjęcia rzeczy które zrobiłaś na wymiankę z magią w tle - chcę stworzyć galerię waszych wymiankowych prac. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...