Witam serdecznie na ścieżkach mojego tajemniczego ogrodu.. Na ścieżkach utkanych z marzeń, pasji i z tego co mi w duszy gra:-)

poniedziałek, 14 marca 2011

Tajemniczy ogród

Dziś będzie kwiatowo - bo bardzo mi to pasuje do tego, co dzieje się za oknami. Wiosna - cudowna, ciepła, napawająca optymizmem. I wciąż czekam na więcej:-)

A w życiu prywatnym - trochę się dzieje. Od dwóch tygodni jestem zaręczona - wciąż oswajam się z tą myślą, bo jednak trochę jestem tym obrotem spraw zaskoczona:-) Spontanicznie wyznaczyliśmy datę ślubu na wrzesień - zostało zatem pół roku. Trochę mnie to tempo przeraża, choć jednak zdecydowanie bardziej - cieszy. Zatem dużo zmian na horyzoncie. Aktualnie jestem na etapie chaosu związanego z organizacją przyjęcia i wszystkimi przygotowaniami - same przyjemności;-)

Poniżej efekty moich weekendowych działań - zamarzyły mi się podkładki pod filiżanki i szklanki - zrobiłam szydełkowe, musiałam się trochę nagłowić nad wzorem bo nie mam schematów na takie malutkie serwetki.







I kolczyki dla Agnieszki - loquacee - w ramach wizażowej wymianki. Zrobiłam je z moich ulubionych materiałów - srebra, ametystów, perełek naturalnych, muszli oraz kwarców. Mam nadzieję, że dobrze się noszą:-)



4 komentarze:

  1. ależ, serdecznie gratuluję :))) zyczę dużo miłości :)) u nas też szybciutko wszystko poszło, w styczniu się zaręczyliśmy, a w lipcu był ślub :) wszystko poszło gładko, sami zajęliśmy się organizacją i powiem Ci, że dużo pracy nie mielismy :) zatem powodzenia życzę, bez stresu, bo naprawdę nie ma czym :)

    serwetki są przepiękne!!! sama chciałabym tak umieć...

    pozdrawiam cieplutko! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomalutku doczytuję (od góry w dół :)) Twojego bloga i kolczyki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. I zapomniałam napisać, że my też jesteśmy wrześniowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co piękniejsze ,serwetki czy kolczyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...