Witam serdecznie na ścieżkach mojego tajemniczego ogrodu.. Na ścieżkach utkanych z marzeń, pasji i z tego co mi w duszy gra:-)

środa, 2 stycznia 2013

Ruszyły aukcje WOŚP

Z przyjemnością chciałam Was poinformować, że pojawiły się już na Allegro aukcje bransoletek i naszyjników (na które wciąż nie mogę się napatrzeć..) wykonanych przez biżuteryjki z całej Polski na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zachęcam, żeby tam zajrzeć, wybór jest duży, a będzie jeszcze większy - może znajdziecie tam coś dla siebie:-)
Muszę jeszcze napisać, że uczestniczenie w takim projekcie to dla mnie mnie niesamowita sprawa, to dla mnie zaszczyt być jego częścią:-))

Pokażę Wam pierwszy charmsik, jaki wykonałam: zrobiony jest z oksydowanego i mocno polerowanego srebra, na serduszku zawieszone są gronka z peridotów. Charms jest częścią tęczowej bransoletki.


Pierwsza fotka z pyszczkiem (niestety, ale taki był warunek..) - za kolaż dziękuję Agatce - ARTYmyczki.

 Serducho solo:

I cała bransoletka:


A tu jest link do wszystkich aukcji.

Pozdrawiam:-)

3 komentarze:

  1. Śliczna jest ta Twoja zawieszka i pięnie się komponuje w całej bransoletce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zawieszka (jak i cała bransoletka). Obejrzałam wszystkie aukcje i zazdroszczę Ci (tak pozytywnie) udziału w TAKIM projekcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No ten projekt to cała masa pozytywnej energii, cieszę się, że znalazły się osoby, którym chciało się poświęcić tyle czasu na zorganizowanie (i ogrnięcie..;-)) tego wszystkiego:-)
    Dziekuję Wam za dobre słowo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...